Bye Takaka, Hello Taihape... - Reisverslag uit Takaka, Nieuw Zeeland van Jindra Ursem - WaarBenJij.nu Bye Takaka, Hello Taihape... - Reisverslag uit Takaka, Nieuw Zeeland van Jindra Ursem - WaarBenJij.nu

Bye Takaka, Hello Taihape...

Blijf op de hoogte en volg Jindra

05 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Takaka

Na 2 onwijs geweldige rustgevende en gezellige maanden, is het over met het lieve leventje en ga ik werken bij een fruitplukbedrijf ergens in de middle of no where. Met 8 mensen samen in een huisje wonen en dan lekker aan het werk en geld verdienen. Het mag ook wel eens tijd worden na 2 maanden eigenlijk niks doen. Dus vrijdag vlieg ik naar Wellington en vanaf daar pak in de bus naar Taihape om eerst 2 dagen even de boel te verkennen en wat tijd voor mezelf te hebben en dan 9 februari op naar de haard.
(ik ga trouwens pruimen en perziken plukken...JAMMIE!)
Gister ben ik voor de 2e keer naar Wharariki Beach geweest, een van de mooiste plekjes in Golden Bay, dus dat was echt genieten.
Vanavond lekker uit met mijn lieve nieuwe vrienden voor de laatste keer en morgen ga ik een wandeling maken in het Abel Tasman National Park, met HEEL veel stops op alle mooie stranden natuurlijk. haha.
heb zin in alles dat komen gaat.
Er zijn allemaal nieuwe mensen gearriveerd en heb die de afgelopen dagen ingewerkt in het hostel en vrijdag ga ik dan echt weg, ik vlieg in zo'n klein vliegtuigje die je altijd in films ziet, haha, dus ben benieuwd.
Best raar idee, na hier 2 maanden geweest te zijn en ik zal deze plek zeker missen, maar ben ook weer nieuwsgierig naar andere plekken en kan niet wachten om nog meer van dit geweldige land te ontdekken!
liefs

  • 05 Februari 2014 - 03:41

    Joke:

    Zo wat een mooie dingen allemaal. Veel plezier met fruiplukken. Dat doen we in Nederland ook! Ha. Leuk hoor steeds weer verkassen. Het is hier trouwens erg rustig in huis. Kleine meisjes worden......ik wacht je volgende verslag weer af. Knuffel van Het Bon.

  • 05 Februari 2014 - 06:18

    Pap En Mam:

    Ben nieuwsgierig hoe je wandeltocht in het Abel Tasman is geweest, straks ( voorlopig) onze laatste skypedate, dan twee maanden alleen mailen, spannend weer nieuwe ervaringen, werken, en hard sparen voor je rondreis in mei.....follow you're dreams, kiwi...kia ora

  • 05 Februari 2014 - 07:10

    Annemieke:

    Heel veel plezier en heel veel succes bij je nieuwe avontuur.

  • 05 Februari 2014 - 11:28

    Piet:

    hallo lieverd leuk om je verhalen te lezen en om van je nieuwe avonturen te horen.Exiting new moves.Zoals je ziet even stiekum tussen door op mijn werk. er zit nu bijna niemand in het aqarium kan je je lekker effe mailen. vandaag 252.000 colli valt wel mee lekker druk. veel liefs wel voorzichtig he en geen dingen doen die ik ook niet zou doen hou van je .doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jindra

Actief sinds 18 Okt. 2013
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 96612

Voorgaande reizen:

02 Januari 2017 - 05 Juli 2017

Bergen, Noorwegen

18 Oktober 2013 - 30 Augustus 2014

New Zealand

Landen bezocht: