home is where the heart is... - Reisverslag uit Wognum, Nederland van Jindra Ursem - WaarBenJij.nu home is where the heart is... - Reisverslag uit Wognum, Nederland van Jindra Ursem - WaarBenJij.nu

home is where the heart is...

Blijf op de hoogte en volg Jindra

05 Juni 2014 | Nederland, Wognum

hallo allemaal!

dit is dan officieel me laatste berichtje op mijn blog.
ten eerste wil ik iedereen echt bedanken voor alle lieve reacties en leuke opmerkingen. ik heb ze altijd gelezen met een lach op me gezicht.
mocht het nog niet duidelijk zijn(haha), ik heb dus echt de reis van me leven gehad en heb het spetterend afgesloten met mijn broertje.
na een vermoeiende vlucht van zoń 20 uur, werden we op schiphol opgewacht door lieve ouders, zussie/meissie en mijn 4 super vriendinnen.
we hebben lekker aangezeten en een kopje koffie gedaan en s'avonds lekker chinees. top daggie!
ik ga meteen beginnen met een flink groot fotoboek, dus als die af is kan iedereen die wil lekker een koppie komen halen en fotoos kijken!

jullie waren een top publiek!
dank je wel!
liefs

  • 05 Juni 2014 - 09:53

    Annemieke:

    Nou die uitnodiging neem ik graag aan. Laat maar weten als het klaar is.

  • 05 Juni 2014 - 16:02

    Pap En Mam:

    Jij bedankt voor je mooie verhalen, we hebben ervan genoten en waren zo toch een beetje bij je liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jindra

Actief sinds 18 Okt. 2013
Verslag gelezen: 1086
Totaal aantal bezoekers 96615

Voorgaande reizen:

02 Januari 2017 - 05 Juli 2017

Bergen, Noorwegen

18 Oktober 2013 - 30 Augustus 2014

New Zealand

Landen bezocht: