Nieuw Zeeland aan me voeten... - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Jindra Ursem - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland aan me voeten... - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Jindra Ursem - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland aan me voeten...

Blijf op de hoogte en volg Jindra

14 April 2014 | Nieuw Zeeland, Tauranga

Na 2 maanden hard in de gaard gewerkt te hebben is het nu tijd voor vakaaantie! oftewel niks doen. genieten van alles waar ik beland en hoop dat ik nog een beetje zon hier en daar kan spotten. vast wel want ik ga richting noorden. zit nu in Tauranga, een grote stad dus even iets heel anders dan een klein dorps boerderijtje. heb echt 2 geweldige maanden gehad, met ontzettende interessante en boeiende mensen.
me laatste week in de gaard was niet echt meer hard werken eerlijk gezegd. moest erg me best doen om wat mensen neer te knallen met paintball, maar dat was geen probleem. echt super leuk om te doen, ga ik ook zeker een keer thuis doen. super adrenaline kick en mooi de supervisors te grazen nemen. heb ontzettend gelachen en heel veel lol gehad. en dan hadden we een mooi afscheidsfeest op vrijdag. allemaal lekker eten van iedereen. vlees, groente en zelfs appeltaart. iedereen deed een leuk stukje met een liedje en daarna kregen we een heerlijke speech over hoe geweldig we wel niet waren. haha, altijd leuk om te horen natuurlijk.
zondag was het tijd om te gaan na een mis in de 'prebestarian' kerk. (of zoiets) Grant en Diana (de bazen) zijn erg gelovig en ik en camilla waren wel nieuwsgierig hoe een mis ging in Taihape. nou was het meer een soort groot huis dan een kerk, maar het was interessant om mee te maken en respect voor wat ze doen. echt community..
nog even een kop koffie gedronken in het cafe en toen was het tijd om afscheid te nemen van iedreen. sad but true. hup de bus in en op naar het volgende avontuur. bus was vreselijk irritant en kapot, dus ik had 1 uur vertraging. maar goed, let it be, wat komt dat komt. en al die wijze spreuken hebben ervoor gezorgd dat ik nu lekker in me hosteltje zit en geniet van een regenachtige maar prachtige dag. nieuwe schoenen gekocht. haha. word je altijd vrolijk van natuurlijk. maar goed dat is niet echt van belang om in me blog te zetten. haha.
het heeft een tijd geduurd voordat ik weer eens wat kon schrijven, dus moet nog even inkomen.
laat snel weer van me horen!
liefs

  • 14 April 2014 - 06:47

    Mama:

    Echt heerlijk weer dat je een beetje bereikbaar bent, en niet meer down under , goed begin van de week, spreek je zo op Skype.....

  • 14 April 2014 - 07:31

    Annemieke:

    Fijn weer een stukje van je te lezen. Geniet van je vakantie. Xx

  • 14 April 2014 - 09:29

    Alice:

    Geniet van weer van alles wat je tegen kom. En nog even wachten en dan is Jim er.
    Groetjes

  • 14 April 2014 - 10:45

    Quirina:

    Leuk om van je te horen, Jindra! Veel plezier nog!
    Dat gaat vast en zeker lukken, zo te zien!
    Groetjes!

  • 14 April 2014 - 10:45

    Quirina:

    Leuk om van je te horen, Jindra! Veel plezier nog!
    Dat gaat vast en zeker lukken, zo te zien!
    Groetjes!

  • 14 April 2014 - 10:54

    Ivonne:

    Geniet van je vakantie!

  • 16 April 2014 - 19:44

    Vera:

    Jindra heel veel plezier met je vakantie, dat heb je wel verdient na een periode van hard werken
    geniet ervan voor je het weet is het alweer voorbij wij gaan eerste paasdag lekker bij je papa en mama eten
    dat zal wel weer lekker smaken. we hebben er echt zin in en lekker gezellig .groetjes vera / jan

  • 18 April 2014 - 11:26

    Paula:

    Heel leuk om te lezen Jin!
    Geniet nog maar lekker daar :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jindra

Actief sinds 18 Okt. 2013
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 96615

Voorgaande reizen:

02 Januari 2017 - 05 Juli 2017

Bergen, Noorwegen

18 Oktober 2013 - 30 Augustus 2014

New Zealand

Landen bezocht: