fruit and farm experience :D - Reisverslag uit Taihape, Nieuw Zeeland van Jindra Ursem - WaarBenJij.nu fruit and farm experience :D - Reisverslag uit Taihape, Nieuw Zeeland van Jindra Ursem - WaarBenJij.nu

fruit and farm experience :D

Blijf op de hoogte en volg Jindra

05 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Taihape

hallo lieve allemaal!

ten eerste bedankt voor de lieve reacties op me vorige blog, altijd fijn om te lezen. ik geniet nog volop.

ik vermaak me dus prima, iedereen praat over van alles en er is altijd wel een gezellige sfeer.
afgelopen vrijdag heb ik weer op de boerderij gewerkt. Graham zelf vroeg aan mij of ik het weer wilde doen (omdat ik het vorige keer zo goed deed, altijd leuk om te horen natuurlijk) ik moest een uur eerder beginnen, maar goed dat had ik er graag voor over. moest wol sorteren, en het ging heel goed, weer helemaal mcleods daughters feeling natuurlijk,. haha. ben blij dat ik dat meemaak.
aangezien ik andere dagen al genoeg met fruit en bomen doe is de afwisseling ook wel eens lekker.
gister (zaterdag) gewerkt, lange dag, moest een rij afmaken met de hydroladda en de rest kon alvast naar huis, maar goed anderhalf uur gaat dan snel voorbij en het is zeker weer meer geld.
een hydroladda moet je maar even opzoeken op google het is namelijk best moeilijk om uit te leggen. het is een apparaat dat je met je voeten moet besturen en dan kan je alle kanten op draaien en omhoog om al het fruit uit de hogen bomen te halen. het is echt heel grappig om mee te werken. je moet echt je voeten onder controle houden en dan omhoog omlaag omhoog omlaag. haha. dat dus.
echt leuk om te doen en de tijd gaat sneller al zit je op zoon ding dus vind het niet erg als ik daarmee moet werken.

dit weekend. gister een bbq met het hele team gehad. iedereen nam wat mee van vlees tot salades en ik had pannekoeken voor toetje gemaakt. het was echt een geweldige avond. iedereen om een grote ronde tafel en alles gezellig met heerlijk eten en de bbq aan. daarna gingen we met ze alle naar binnen om daar een drinkspelletje te spelen met kaarten.
echt hilarisch om te spelen en elke keer als je wat fout doe moet je een slok nemen, wat eerlijk gezegd bijna nooit is omdat het zo grote groep is en van 1 slok bier gebeurt er niks (ja sinds ik hier ben heb ik bier leren drinken). dat betekent niet dat er een aantal gezellig dronken was en ik heb me echt helemaal kapot gelachen om onze supervisor, die was er namelijk ook en die deed gezellig mee met haar eigen wodka cranberry. haha. ze was hilarisch tipsy zoals ze dat zeggen.
rob op de bank in slaap gevallen en marcus belande op de wc. dus de enige die er normaal uit kwamen waren de meiden. whiehoe. haha. in de cottage nog even nagezeten met mave en mareen en jules en toen ben ik lekker rond 2e naar bed gegaan.
goed geslapen, maar de nachten zijn koud, voornamelijk omdat het in de bergen is denk ik. dus diep in me slaapzak en sochtends een frisse neus. haha.

goedemorgen voor alle mensen thuis en voor we het weten arriveert me broertje al. jeeeh!

liefs

  • 05 Maart 2014 - 07:06

    Annemieke:

    Voor ons ook altijd fijn om weer een verslag te lezen. Geniet nog lekker van al het moois. Xx

  • 05 Maart 2014 - 07:06

    Annemieke:

    En was ik nou zomaar de eerste???? Hihi

  • 05 Maart 2014 - 08:44

    Virginia:

    Hey Jindra!

    Je verhalen blijven echt super leuk om te lezen!
    Ik hoop dat ik ook allemaal van die leuke dingen mee ga maken maar dan in Frankrijk haha! Heel veel plezier nog voorlopig!!!

    Xx

  • 05 Maart 2014 - 08:44

    Virginia:

    Hey Jindra!

    Je verhalen blijven echt super leuk om te lezen!
    Ik hoop dat ik ook allemaal van die leuke dingen mee ga maken maar dan in Frankrijk haha! Heel veel plezier nog voorlopig!!!

    Xx

  • 05 Maart 2014 - 16:27

    Pap En Mam:

    Hoi,
    Ik hoorde net op mijn werk dat je je blog had bijgewerkt, had je vanochtend niet vermeld in de app.
    En ik had het ook nog niet gezien.....
    Leuk om te lezen, maar ik had het al van je gehoord, make your dreams come true...kiwi

  • 05 Maart 2014 - 17:07

    Quirina:

    Hoi Jindra,

    Wat een leuke verhalen. Lekker dat het goed gaat.
    Lekker bbqen. Hier schijnt heerlijk de zon maar
    Bbqen is nog even te gek!!
    Veel plezier nog!! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jindra

Actief sinds 18 Okt. 2013
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 96610

Voorgaande reizen:

02 Januari 2017 - 05 Juli 2017

Bergen, Noorwegen

18 Oktober 2013 - 30 Augustus 2014

New Zealand

Landen bezocht: