seniorendagje - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jindra Ursem - WaarBenJij.nu seniorendagje - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jindra Ursem - WaarBenJij.nu

seniorendagje

Blijf op de hoogte en volg Jindra

30 Oktober 2013 | Nieuw Zeeland, Auckland

haha, wat heb ik gelachen met mezelf vandaag zeg. lekker geslapen tot ongeveer 9 uur, rustig aan nog wat boodschappen en rond 11uur de boot op. kort tochtje, maar wel heerlijk even mijn haren in de wind. vrouwtje alles verteld en zei dat ik word opgehaald door ene steve. nou geweldig. ik dat bussie in bij steve, wat denk je, jindra met alleen maar 60plussers. ik heb me rot gelachen. maar niks te klagen, het waren allemaal aardige mensen en ik heb mooi een rondje om het eiland gemaakt met de bus. op 2 vulkanen gestaan (niet zo spectaculair als een vesuvius, maar niet minder leuk). heerlijk genoten van het mooie uitzicht en nog even gezeten bij de haven een broodje doen. minder zonnig als gisteren, maar dat kan de pret niet drukken. straks rond 18uur ontmoet ik dan mijn groepje. nu ga ik even chillen op me kamer.
de mensen hier zijn ontzettend vriendelijk en overal waar je binnen stapt krijg je eerst de vraag: how are you today?
het valt me ook op hoeveel aziaten hier zijn, dat zal landinwaarts wel wat minder worden. maar mij hoor je niet klagen hoor, want waar aziaten zijn, is heel veel sushi. jam.
iedereen in Nederland is nu in dromenland, dus ik zou zeggen: slaap lekker verder!

liefs

  • 30 Oktober 2013 - 03:50

    Pap En Mam:

    Nou we slapen niet allemaal, net ff wakker, en dan is het wel helemaal leuk om weer even wat van je te lezen, leuke dag gehad, hoop voor vanavond dat de groep even jonger is.....YOLO

  • 30 Oktober 2013 - 08:56

    Virginia:

    Hey Jindra! Super leuk om je verslagen te lezen!
    Zo te lezen heb jij t prima naar je zin!
    Geniet ervan!

    Xx vir

  • 01 November 2013 - 16:48

    Leo:

    Hallo Jindra,
    De laatste week is Zwarte Piet die de Zwarte Piet krijgt toebedeeld en gaan we nou de zestigers de Zwarte Piet toespelen. een beetje respect voor de zestigers ja.

    Leuk om je reactie te lezen het met het grote tijdverschil dat vond ik ook dat wij er waren ook heel apart, weet je wat ook zo'n stom idee is dat je de hel dag onderste boven hangt aan dei aardbol.

    Veel plezier en groeten Leo en Marie-José.

  • 01 November 2013 - 21:29

    Jindra Ursem:

    haha, met alle respect voor de 60plussers hoor! het waren super lieve mensen! en het is inderdaad een heel raar idee dat ik de hele dag ondersteboven hang. had ik nog niet aan gedacht. bedankt voor de leuke reactie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jindra

Actief sinds 18 Okt. 2013
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 96634

Voorgaande reizen:

02 Januari 2017 - 05 Juli 2017

Bergen, Noorwegen

18 Oktober 2013 - 30 Augustus 2014

New Zealand

Landen bezocht: