Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Jindra Ursem - WaarBenJij.nu Paihia - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Jindra Ursem - WaarBenJij.nu

Paihia

Blijf op de hoogte en volg Jindra

01 November 2013 | Nieuw Zeeland, Paihia

hallo lieve mensen, daar ben ik weer.
mijn groep is super leuk, iedereen heeft een heerlijke instelling, yolo: you only live once.
na woensdag uit Auckland te zijn vertrokken zijn we richting het noorden getrokken. onderweg een hele mooie grote boom tegengekomen en een stop gemaakt, de Kauriboom. we zijn 2 nachten in Paihia gebleven. super mooi dorpje in the bay of islands. heb daar geparasaild, dus achter een boot aan met een parachute. in de middag was ik van plan om dolfijnen te spotten en met ze te gaan zwemmen, maar ze waren er niet. dus dat ging helaas niet door. heel jammer, maar ga het zeker nog wel doen!!
prachtige natuur hier, alles zo groen. en me gezicht is rood. niet heel erg. echt bizar hoe snel het weer omslaat hier, zo regent het en zo schijnt de zon volop. het is in ieder geval wel beter weer dan in Nederland. haha.
nee okee, sorry.
o ja, ben ook nog een te gekke avond uit geweest met Halloween, de groep mocht zich gaan verkleden en alles. dus heb minnie mouse oortjes gekocht en iemand anders heeft me geschminkt, dus ik was een vermoorde minnie mouse, haha. voor het eerst jellyshots gehad, best lekker, beetje raar omdat het niet echt makkelijk drinkt. net limonade (denk serieus dat het limonade was eigenlijk).
nou dat was m even voor nu, laat snel weer van me horen!

liefs en groetjes thuis.

  • 01 November 2013 - 21:57

    Pap En Mam:

    Helemaal weer blij met je berichtjes, jammer van de dolfijnen, maar zoals je zegt, komt nog wel...
    En parachutespringen wil je nog, was parasailen al niet hoog genoeg? maar yolo... geniet ervan.

  • 01 November 2013 - 22:20

    Annemieke:

    Wat heerlijk om mee te genieten door je verhalen. Stoer hoor dat para sailen. Geniet Yolo!!

  • 01 November 2013 - 23:41

    Claudia:

    ah jin parasailen, super vet!
    je bent nu bijna een week weg en alweer zoveel beleefd! ik ben zoals altijd weer een beetje jaloers op je;) gelukkig heb je een leuke groep! geniet er van:)

    liefs clau
    ps: hier mis je niks, behalve een hoop regen en wind (als het mogelijk is om dat te missen tenminste:p)

  • 02 November 2013 - 01:09

    Suus:

    Wat een stoere schoonzus heb ik toch! Parasailen, parachute springen. Wat een waaghals! Haha. Ben blij dat je zo geniet mop! Fijn dat je zo'n leuke groep hebt. Ik kan niet wachten op foto's !!! Veel plezier nog vandaag. Ik ga een tukkie doen! Kus
    P.s. Wel goed insmeren hoor! ;-)

  • 02 November 2013 - 14:09

    Paula:

    Hey Jin!

    Wat een leuke avonturen maak je nu al mee, erg leuk om allemaal te lezen!
    Kijk uit naar je volgende story!

    X Paula

  • 05 November 2013 - 15:09

    Ivonne:

    Hoi Jindra, geniet van alles, het wordt de reis van je leven!
    groeten Ivonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jindra

Actief sinds 18 Okt. 2013
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 96624

Voorgaande reizen:

02 Januari 2017 - 05 Juli 2017

Bergen, Noorwegen

18 Oktober 2013 - 30 Augustus 2014

New Zealand

Landen bezocht: