living the good life - Reisverslag uit Takaka, Nieuw Zeeland van Jindra Ursem - WaarBenJij.nu living the good life - Reisverslag uit Takaka, Nieuw Zeeland van Jindra Ursem - WaarBenJij.nu

living the good life

Blijf op de hoogte en volg Jindra

15 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Takaka

...meer dan dat is er eigenlijk niet te zeggen. de afgelopen week is het heerlijk weer geweest. en dat betekent zon, zand en zee.
ik ben dus zo nu en dan op het strand te vinden. en anders in de achtertuin in een hangmat. de boeken vliegen er weer doorheen. maar ben ook druk bezig geweest om de reis met me broer een beetje te plannen. met een camper! haha, geweldig. ik zie ons al helemaal zitten. Jim achter het stuur en ik een kaart in me handen. we zullen zien hoe dat afloopt, gelukkig is Nieuw Zeeland een soort van groot eiland.
Heb een ouwe gouwe James Bond film gezien in een buitenbioscoop. echt heel leuk. kleedjes mee en muts op. voelde me net een moderne hippie. jammer dat ik het einde niet heb gezien, toen was ik al in slaap gevallen. haha.
uit eten geweest want Jeremie (woofer) ging weg. nou ja weg, hij werkt nu ergens in de kiwi's nog steeds in Takaka en aangezien er een liefde is ontstaan tussen heb en Anne is ie nog steeds iedereen hier te zien. super gezellig als je het mij vraag. af en toe te luchen in de stad, er zijn echt een paar super leuke tentjes met lekker eten. en anders maken we een heerlijke lunch in het hostel. gister brood gemaakt! jee. was super trots dat het gelukt was, en het was nog lekker ook..hahah.
afgelopen zaterdag was een leuke dag. lag lekker even in me hangmat krijg ik opeens een glas water over me heen...Anne. dat gaat natuurlijk niet zomaar, dus toen heb ik er onder de douche gezet. dit alles onder een schaterende lach natuurlijk. diezelfde avond was het oud en nieuw all over again, gezellig aangezeten. anne na 1 glas dronken en naar een pub in de middle of nowhere: the mussel inn. was heel leuk tentje en heb lekker gedanst, gelachen en genoten.
liefs...

  • 15 Januari 2014 - 04:10

    Pap En Mam:

    Jee, het klinkt echt als afzien.....geniet er nog maar van, nog een paar weken, en dan hard werken....
    gisteren je stick gekregen en 1000 foto's gekeken, geweldig je hebt al zoveel gezien,jammer dat het niet lukt om ze op je blog te zetten,
    spreek je zo via Skype... kus..

  • 15 Januari 2014 - 04:34

    Annemieke:

    Heerlijk genieten zo... Ga zo door...

  • 19 Januari 2014 - 13:59

    Alice:

    Jindra geniet nog even van de rust. Want straks wordt het hard werken.

    Groetjes Frans en Alice

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jindra

Actief sinds 18 Okt. 2013
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 96619

Voorgaande reizen:

02 Januari 2017 - 05 Juli 2017

Bergen, Noorwegen

18 Oktober 2013 - 30 Augustus 2014

New Zealand

Landen bezocht: