late happy new year!! - Reisverslag uit Takaka, Nieuw Zeeland van Jindra Ursem - WaarBenJij.nu late happy new year!! - Reisverslag uit Takaka, Nieuw Zeeland van Jindra Ursem - WaarBenJij.nu

late happy new year!!

Blijf op de hoogte en volg Jindra

05 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Takaka

hallo allemaal,

sorry dat het zo lang duurde, maar moest even wachten tot ik weer een leuk verhaal kon vertellen. het was de afgelopen dagen namelijk somber weer, en met somber weer maak ik geen avonturen mee. gister was het voor het eerst weer mooi en heb ik hele gave dingen gedaan, maar nu eerst: oud en nieuw.
we zaten met de andere wooffers en een paar gasten van het hostel mooi aan met een biertje of wat anders. en toen begon het al leuk te worden. mijn duitse maatje anne was al behoorlijk heel erg gezellig na haar 1e glas dus het beloofde een leuke avond te worden, en dat was het ook. heerlijk gedanst op rock en reggae. rond een uur of 4 thuis en toen nog even geskyped met me ouders, waar het nog geen nieuwjaar was natuurlijk. hoe raar is dat. zit ik al in 2014 terwijl zij nog in 2013 waren. bizar.
heerlijk geslapen en fijn een paar dagen uitgerust (vanwege slechte weer) tot gister, want gister ben ik op avontuur geweest. eerst een onwijs stijle berg op met een zigzagvorm. maar het was het waard, want mijn eindpunt was een giga geweldige grot met stalactieten zo groot als ik zelf ben en hele aparte vormen. het is nu misschien niet voor te stellen, maar het was echt prachtig. de weg naar beneden was ook een lacher want de modder was behoorlijk glad en ik en anne zijn zo ongeveer 4 keer uitgegleden en kan het niet helpen om dan in lachen uit te barsten.

vandaag een rustige dag, maar opnieuw weer iets prachtigs mee gemaakt. ben naar pupu springs geweest. nog nooit zo helder water gezien, met waarachtige kleuren. Monet is er niks bij.

al met al weer druk bezig met ontdekken en het is nog steeds niet saai. het leven is fijn....

  • 05 Januari 2014 - 09:05

    Pap En Mam:

    Goed begin van een jaar zou ik zo denken, en het is toch wel heerlijk dat je bij wijze in je achtertuin van die mooie dingen kunt beleven, geniet er van......

  • 05 Januari 2014 - 09:18

    Annemieke:

    Het klinkt weer super... Maak er een jaar van om nooit te vergeten.

  • 05 Januari 2014 - 10:11

    Sandra:

    Heey Jindra,

    Het nieuwe jaar is weer goed voor je begonnen lees ik...... Wat maak je toch een hoop leuke dingen mee..... Ik kijk uit naar je volgende verhalen (er zullen er nog wel genoeg volgen denk ik)....

    Liefs
    Sandra, Marco, Twan

  • 05 Januari 2014 - 10:47

    Hans En Saskia:

    Heeej Kiwi, ook nog maar de beste wensen voor 2014

  • 05 Januari 2014 - 12:48

    Jan Braas:


    een gelukkig en gezond 2014 dus met kerst geen strandweer jammer maar je geniet ook zo ook wel
    vanmorgen na de sport nog om de koffie geweest bij je pa en ma was even gezellig gr. Jan en Vera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jindra

Actief sinds 18 Okt. 2013
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 96628

Voorgaande reizen:

02 Januari 2017 - 05 Juli 2017

Bergen, Noorwegen

18 Oktober 2013 - 30 Augustus 2014

New Zealand

Landen bezocht: