WAAAAHHHH - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Jindra Ursem - WaarBenJij.nu WAAAAHHHH - Reisverslag uit Hanmer Springs, Nieuw Zeeland van Jindra Ursem - WaarBenJij.nu

WAAAAHHHH

Blijf op de hoogte en volg Jindra

09 November 2013 | Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

hallo lieve mensen,
sorry dat ik zolang niks heb geschreven. super druk programma en geen gratis wifi.
om alles een beetje kort samen te vatten gaat denk ik niet goed lukken, dus het word flink stukje lezen.
de laatste keer dat ik heb geschreven zat ik nog in Paihia en dat was heel aan het begin van me reis, sinds die tijd ben ik in Auckland, Rotorua, Taupo, Waitomo en Wellington geweest. en nu ben ik in Hanmer Springs op het Zuidereiland. het onwijs gave dingen gedaan. zoals black water rafting, dat was in een wetsuit de grotten in en daar van een soort wildwaterbaan/ survivalbaan doorheen, ik ben gaan white water raften en dat is het raften zoals we dat allemaal kennen. ontzettend geweldig gaaf. van watervallen af (eentje van 7 meter! AAH) en allemaal stroomversnellingen. ben 2 keer naar een heerlijke spa geweest. eentje in rotorua en daar hebben ze verjongend water, dus waarschijnlijk krijg ik weer een huidjes alsof ik 18 ben :P en net vanavond geweest in hanmer springs, die bekend staat om de waterbronnen. dus heerlijk relaxen hoort ook bij het programma.ik ben naar een schapenshow geweest waar ik het podium op moest, altijd leuk voor publiek staan. euh niet dus. haha.
heb een rondleiding gehad in een dorp bij de Maori's, echt geweldige cultuur als je het mij vraag, vooral de oorlogsdans is leuk om te zien, dat is die ene met die lange tongen en enge gezichten.
en toen een dag naar Hobbiton, nou als je fan bent van lord of the rings, dat zou ik je aanraden om daar te gaan wonen, ik heb dan ook besloten om een hobbithuis te kopen. haha. het was echt geweldig, ik waande me even helemaal in een andere wereld, het was zo geweldig gaaf om te zien allemaal. heerlijk.
in Taupo was het de bedoeling dat ik parachute ging springen, maar vanwege het weer ging dat niet door, dus ga dat later doen. we zijn die dag wel gestopt bij een modderpoel en een geweldige waterval/stroming. heel magisch om te zien.
afgelopen twee dagen in Wellington rustige dagen gehad en vandaag was ook rustig. ben aangekomen op zuider eiland en dat is meteen een wereld van verschil. het is zo ontzettend mooi niet normaal. allemaal bergen en groen en oceaan en wilde zeehonden en weer een prachtige waterval gezien. het houd gewoon niet op met alle moooie dingen. gelukkig heb ik ook hele leuke mensen in de groep om het mee te delen.

zo dat is wel even lang genoeg voor nu dacht ik zo. hoop snel weer wat te kunnen schrijven. ik geniet hier volop.
groetjes thuis!
liefs,

  • 09 November 2013 - 11:33

    Pap En Mam:

    HAAAAI, wat heerlijk om te lezen, ook je mails leuk om te lezen, we genieten lekker mee, van je avonturen, en zijn blij dat we achteraf pas lezen wat je voor enge dingen je allemaal uithaalt.

  • 09 November 2013 - 12:25

    Janne:

    Wauw Jin, wat leuk om zo vaak wat van je te horen! Het klinkt echt super allemaal. Ook leuk om er weer foto's bij te zien. Geniet er nog van lieverd!

  • 09 November 2013 - 15:34

    Anneke:

    Nee hoor jindra, je maakt me niet jaloers!! Wat doe jij een supergave dingen mopp! Ik was vandaag gewoon te werk bij de action xD ben echt blij dat je zo geniet! Hele dikke kusss!!

  • 10 November 2013 - 10:30

    Vera Braas:

    geweldig wat je allemaal doet. veel plezier

  • 11 November 2013 - 11:49

    Virginia:

    Hey Jin!

    Super stoer wat je allemaal al hebt gedaan en nog gaat doen!
    Ik zou toch even 10 keer moeten slikken voor ik zulke dingen zou uithalen haha!

    Have fun!!

    Xx

  • 11 November 2013 - 21:31

    Leo:

    Hallo Jindra,

    Het is weer genieten.
    Ik zie diverse bekende foto's die je gemaakt hebt, zoals die modderpoelen met die verschrikkelijke zwavellucht, die ruik je gelukkig niet op de foto.Die grote waterval bij Taupo komt me ook bekend voor. Wat me ook opvalt dat het allemaal zo groen op je foto's, bij ons is het maar weer een kale boel aan het worden.
    Vind je het niet vreemd dat de zon aan de andere kant opkomt en weer ondergaat? Wij moesten er erg aan wennen omdat je richtingsgevoel van Noord en Zuid en Oost en West andersom is.

    Geniet er van!

    Groet Leo en Marie-José.


  • 14 November 2013 - 13:05

    Piet En Helma:

    hoi jindra,
    ontzettend leuk om over je belevenissen te lezen en om de foto's te zien.
    krijg zo ook de kriebels om weer op vacantie te gaan.
    je vader en moeder vinden het maar niets zo zonder je, maar die vangen wij dan wel weer op ( hahahahahaha grapje) nee hoor, ze doen allerlei leuke dingen en nog wel met z'n tweeen.
    schijnt goed voor je huwelijk te wezen.
    hier is het echt somber herfstweer, je mist dus niets, geen watervallen, maar wel veel regen.
    ga er lekker van genieten, wij genieten van jou verhalen.

    groetjes piet en helma

  • 14 November 2013 - 17:56

    Piet:

    hoi LD wil wel weer wat van je lezen je laatste verslag was van 9 nov zit nu op mijn werk gaat lekker met jouw ook??????????????????

  • 15 November 2013 - 15:31

    Lynn:

    Heb je al een ticket voor me kunnen kopen? ;)
    Haha. klinkt fantastisch allemaal mop!! :) xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hanmer Springs

Jindra

Actief sinds 18 Okt. 2013
Verslag gelezen: 392
Totaal aantal bezoekers 96622

Voorgaande reizen:

02 Januari 2017 - 05 Juli 2017

Bergen, Noorwegen

18 Oktober 2013 - 30 Augustus 2014

New Zealand

Landen bezocht: