Takaka - Reisverslag uit Takaka, Nieuw Zeeland van Jindra Ursem - WaarBenJij.nu Takaka - Reisverslag uit Takaka, Nieuw Zeeland van Jindra Ursem - WaarBenJij.nu

Takaka

Blijf op de hoogte en volg Jindra

28 November 2013 | Nieuw Zeeland, Takaka

hallo allemaal,

het is een tijdje geleden, maar hier ben ik weer. het is mogelijk dat me verhalen wel iets saaier worden van nu af aan. heb namelijk geen echte adrenaline dingen meer om hier te doen, hier is het sleutelwoord: rust. en het is heerlijk. Takaka is een heel leuk klein stadje met alles er op en eraan. een bieb, bios, supermarkt en leuke hippiekleren tentjes om hier en daar wat te noemen. ik heb in me week tijd hier meer boeken gedaan dan in een heel jaar thuis en ik geniet. het hostel is heel gezellig, echt huiselijk en dat maakt het wel leuker. er is een veranda en een chille lounge.
naast alle rust is er wel meer dan genoeg leuks om te doen in de buurt. zo ben ik al naar het strand geweest en eergisteren had ik een uitje met andere wooffers (zo noemen ze de werkers hier, ik ben niet de enige die werkt in het hostel) naar wharariki beach geweest, echt prachtig. het was een heel mooi strand en er kwamen rotsen vanuit het niets omhoog. en dan af en toe een zeehond van een paar meter afstand is ook wel heel bijzonder. al met al een prachtige dag.
paar dagen daarna heeft het wat geregent, maar vandaag is het alweer prachtig weer. ben goed opweg naar mijn bruine tintje... hahah.
ik moet nog wel wennen aan de vriendelijkheid van mensen hier, komt er opeens een gast naast me lopen en een gesprekje beginnen, helemaal met me mee de supermarkt in tot het net een puntje van ongemakkelijkheid werd. haha, maar goed ik kon er wel om lachen en het is blijkbaar normaal hier, so i've heard.
ik ben bezig met foto's, maar ik heb er veel. haha. en het uploaden duurt best wel lang. dus nog even geduld, maar ga het zo snel mogelijk regelen. en anders staan er al heel wat op facebook.
voor nu goodbye, het gaat goed met me en groetjes thuis.
liefs.

  • 29 November 2013 - 04:28

    Pap En Mam:

    Goedemorgen, in de ochtend vier uur dus, waren al wakker , papa moet nl.om 5 uur beginnen voor jou dus bijna goedenavond, en het is altijd weer leuk om dan wat van je te lezen, hadden Wararikhi beach al op google maps gekeken, wat een heerlijke omgeving, Paradise.... geniet ervan.....woofer

  • 29 November 2013 - 23:03

    Lynn:

    Hippietentjes zei je? Download je ook gelijk een foto van je nieuwe garderobe dan? ;) Knuffel uit Wognum!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jindra

Actief sinds 18 Okt. 2013
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 96623

Voorgaande reizen:

02 Januari 2017 - 05 Juli 2017

Bergen, Noorwegen

18 Oktober 2013 - 30 Augustus 2014

New Zealand

Landen bezocht: