still alive - Reisverslag uit Takaka, Nieuw Zeeland van Jindra Ursem - WaarBenJij.nu still alive - Reisverslag uit Takaka, Nieuw Zeeland van Jindra Ursem - WaarBenJij.nu

still alive

Blijf op de hoogte en volg Jindra

11 December 2013 | Nieuw Zeeland, Takaka

hallo lieve mensen aan de andere kant van de wereld.
alles is goed.
het is bijna kerst en hier schijnt de zon.
heel bijzonder om mee te maken, al zeg ik het zelf.
kerstmuziek op de radio terwijl je buiten in je hangmat ligt.
eergister ben ik op pinguinjacht geweest. dat betekent 4.30 je bed uit en net op tijd bij het water zijn tijdens zonsopgang. missie mislukt.
geen pinguins gezien helaas. maar des te beter wel een paar orka's!!!
wauw, dat was echt kicken. zo geweldig om zulke magische dieren in het echt te zien.
na een uur of wat de zonsopgang te hebben bekeken terug naar het hostel gefiets, in slaap gevallen op een stoel en begonnen aan me gewone dag van werk, zon en boeken lezen. heerlijk.
gister naar het strand geweest, ook niet verkeerd al zeg ik het zelf.
het was prachtig weer, en mijn gezicht word al bruiner.
helaas zit ik ook onder de sandfly bulten. dacht dat ze mijn bloed niet lekker vonden, maar dat had ik dus mooi verkeerd.
voor mensen die het nog niet gezien hebben. er staan heel wat mooie, leuke, spannende foto's op me blog. dankzij de hulp van me grote broer, want op een of andere manier wil het hier niet lukken met me laptop.
vandaag weer een rustig dagje. en nu tijd voor zelfgemaakte lemoncake!
liefs...

  • 11 December 2013 - 08:29

    Pap En Mam:

    Van die sandflies, had je nog niet gezegd, en ik heb ze vorige week ook niet gezien dat we je gesproken hebben, nu was het ook wel een beetje wazig, ja raar kerst in de zon, hier mochten ze vanochtend al weer krabben, je favoriete nieuwe bal maskertje ) hangt al in de boom, rest moet nog....tot mails..knuffel poekel hugs and lots of love pap en mam

  • 11 December 2013 - 09:18

    Pip:

    Hii mopp.

    Klinkt lekker relaxed je werkdagen. Beetje afwisselend werk? Jammer dat de pinguïns niet mee werken. Ze vinden je vast eng haha.
    Hoe gek is dat zon met kerst. Hier is t vandaag echt winter brrr. Wees maar blij dat jij lekker in t zonnetje zit, stukke beter dan wat wij hier hebben!!


    Kusjes

  • 11 December 2013 - 13:38

    Mijs:

    Super leuk Jindra!! Geniet er lekker van! Geweldig dat je daar nu zit, ik wil ook heel graag nog een keer naar Nieuw-Zeeland.. Kom ik jou wel om tips vragen ;)
    Liefs uit Amsterdam, x Mijs

  • 11 December 2013 - 16:00

    Hans:

    Sandflys steken niet als je beweegt, dus gewoon blijven bewegen

  • 11 December 2013 - 17:18

    Anneke:

    Hee jindra!
    supervet, orka's!
    mn broer is gister vertrokken richting Australië!! Hij is geloof ik nu nog op Taipei.
    Ben jaloers op jullie beide;)
    geniet ervan! xx

  • 11 December 2013 - 18:27

    Miranda:

    Aaaah Jin! Zo jaloers!
    Super vet dat je orca's hebt gezien!

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt :)

  • 13 December 2013 - 10:14

    Claudia:

    Lieve Jin!
    Wat ben ik jaloers op jou! ik zeg het nog maar een keer voor het geval je het vergeten was ;) Het klinkt echt super wat je daar alleen doet en meemaakt en je foto's zijn echt echt echt supermooi. Ik heb de filmpjes allemaal even opgezocht op youtube en ik vind je echt STOER! Zou het allemaal nooit durven :p

    Hier in Nederland mis je niet veel hoor. Het is allemaal erg gewoontjes maarja we hebben hier helaas ook geen orka's, gletsjers, kerst met zon en ga zo nog maar even door :( Geniet er dus maar goed van! Ik begin je nu ook echt wel een beetje te missen maar dat klopt ook wel want het was inmiddels vast wel weer tijd geweest voor onze lunch/sushi-date :p Als je terug bent moeten we dat maar eens even goed inhalen!

    Nou Jin, geniet nog even door en maak mooie herinneringen! Geniet ook even lekker van de rust na al je avonturen. Ik hou je in de gaten en kijk uit naar je volgende verhaal;)

    Veel liefs en een dikke knuffel
    Claudia

  • 15 December 2013 - 23:00

    Joke:

    Hoi lieve jindra,
    Wat leuk toch je verhalen. Fijn dat je zoveel mooie indrukken opdoet. Ik krijg trek in je lemoncake!! Ha ha. Ga lekker verder genieten liefs uit Wognum.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jindra

Actief sinds 18 Okt. 2013
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 96617

Voorgaande reizen:

02 Januari 2017 - 05 Juli 2017

Bergen, Noorwegen

18 Oktober 2013 - 30 Augustus 2014

New Zealand

Landen bezocht: